Simma lugnt.

Idag blev det inget gymmande. Orkar ju inte. Däremot lite simning på karlsrobadet. Kände inte en käft där idag, men var inte där för att vara social utan för att svalka av mig och få lite motion. 1-0 till mig alltså.

Senare på dagen var jag hos mor, och min brorsdotter Jessica med familj var på besök. Jättetrevligt som vanligt att se henne. Vi åt gott och satt sedan ute på altanen och snackade om allt möjligt. Och de visade gamla foton på brorsan. Wow, kände inte igen honom på ett foto där han hade en kortare frisyr. Vi skall få kopior på bilderna. Tog några bilder idag, men datorn krånglar ju, så kan inte lägga över dem från kameran. Snart snart ny dator...

Dagens pryl är: Fläkt. Fick en fläkt av mor ikväll. De hade två ändå =) Kan säga att den går för fullt här hemma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0