Postal The Movie

  Filmen börjar rätt ok med flygkapningsscen och man inser rätt så snabbt att man kommer gilla filmen om man gillar parodier och massa trams. För trams är här gott om, ibland alldeles för osmakligt, ibland mitt i prick. Finns många störtsköna scener, tur är det, för i längden blir den lite tjatig med det tema den har. Skulle vilja se denna med lite vettigare story och lite mindre USA centrering. 

Ett lite citat från filmen (översatt till svenska): Trodde vi hade punka, men det visade sig att vi har kört på en tjej. Gudskelov!

Betyg: Av mig får den 3 av 6 möjliga. Gillar du parodier och sjuka skämt så se den. Om inte så är det bara bortkastad tid.



Kommentarer
Postat av: Lilly

Lägga till varandra via bloglovin?:)

2009-07-02 @ 02:09:17
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Svar; Jag har högerklicksskydd på bloggen, men den här människan tycks nästan va besatt av mig eftersom jag räknat ut att hon/han måste ha varit inne och kopierat bilder av mig på minst fyra olika hemsidor för att få tag i de bilder personen hade snott =/ vissa är till & med bilder JAG inte ens har längre som jag tagit ned sedan minst ett år tillbaka i tiden, bilder inte ens jag vet vart dom finns längre :S Det känns ganska mysko kan jag säga ;)

2009-07-02 @ 02:13:59
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Grymt skruvad film!

2009-07-02 @ 10:43:10
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0