Jag har en plan.

Börjar så smått planera på en ny deff. Den förra gick rätt bra. Sen opererades halsmandlarna bort på mig. Följden av det var att jag knappt åt något och hade skitont i ungefär tio dagar. Sen när allt kändes bra igen började jag käka allt och lite för mycket. Att det skall vara så svårt att hålla sig nyttig! Dock funderar jag på att kanske inleda med en nätt viktökning först med mycket protein och tungt styrke program. Så där blir något över även efter deffen =) Aja, får fundera vidare, vilket fall som helst kan jag inte genomföra något 100% perfekt just nu. Får bli lite svalare.

Kommentarer
Postat av: marie

Okej, tack för alla låt-tips.

2009-07-03 @ 03:17:43
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0