Dagens rätt kan väl inte vara fel?

Jag tillhör de 11,6% rikaste i världen. Du som läser detta ligger förmodligen i närheten på listan. Vi har det rätt så bra i Sverige trots allt. Visst, vi har också våra problem och krämpor, men ett bekymmer mindre är inte fy skam.



Idag har jag bara slöat. Orkar ju inte göra så mycket i värmen ju. Eller jo, lite har jag gjort men i väldigt långsam takt. Varit o tränat lite rygg o cardio. Småstädat o tvättat lite. Känner att jag har mer kraft men det hålls tillbaka nu när det är så varmt. Klagar absolut inte, men det är tur att jag är ledig just nu. Var på Grappa just och där slank det ner mozarella & pesto toast och granatäpple cider. Mumsfilismaskens. Ikväll blir det lite film tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0