Toppen.

Jag mår toppen. Det mesta känns bra. Denna lilla semestern är över på mån morgon men det är fine. Har två veckor till i augusti. Har väl rätt många kuliga saker på gång. I vart fall är det sol och big smile on. Klarar allt, bara nya möjligheter varje dag. Snart ny dator, hårdträning så snart det blir "normalare" väder, man vet aldrig när nya spelningar trillar in. Och när man träffar tjejen som är helrätt för en. Då är det komplett. Detta året skall pusselbitarna falla på plats. En efter en.

Skall nattsudda framför tv4sport inatt igen. Kl 4 på natten blir det direktsänt UFC #100. Grymma fighters, pure testosterone. Och sista nattsuddet på ett bra tag. Dels att det inte funkar när man jobbar, dels att träningen mår inte bra av det heller.


Ja just det, var och såg Transformers på bio ikväll med. Blir ingen resencion av den för min del. Gillar ni action och pangpang deluxe så är den en helt ok biofilm. Det är skoj med just sådana filmer med stor duk och stort ljud. Som gjort för det. Men något som ofta drar ner är att det alltid skall vara någon/några som snackar eller på något sätt väsnas och stör i salongen. Går inte överdrivet ofta på bio men tycker det händer de flesta gångerna. Skitstörigt. Jag vet inte om det är jag som är känslig och överdriver. Det är kanske inte så farligt, vad tycker du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0